Inschrijven

Lijsterstraat 3, 2800 Mechelen // T: 015/20.74.12 // E-mail

Inschrijven

Als je aan alle voorwaarden voldoet, kan je je bij ons inschrijven in het kandidatenregister en dit voor één of meer registers. Per register krijg je dan een volgnummer dat je chronologische plaats weergeeft in het register. Op dit ogenblik hebben wij een register voor Berlaar, Bonheiden, Heist-op-den-Berg, Duffel, Lier, Mechelen binnenstad, Mechelen extra muros, Mechelen fusiegemeenten, Nijlen, Putte, Sint-Katelijne-Waver en Willebroek.

 

Inschrijven kan niet online. Dit kan enkel op ons kantoor tijdens de openingsuren of na afspraak.

 

Wat breng je mee :

  • je identiteitskaart
  • een kopie van je laatst ontvangen volledige aanslagbiljet;
  • € 50,00 contant per register waarvoor je wil inschrijven (wij hebben geen bankcontact!);
  • bijkomend indien van toepassing:
    • officiële attesten voor mensen met een beperking;
  • attest van het onteigeningsbesluit, verklaring van ongeschikt-, onbewoonbaar-, of onaangepastheid van de huidige woning;
  • in geval van echtscheiding: EOT of attest van een notaris of advocaat.
  •  

    Als je laatst gekende belastbaar inkomen (inkomsten van het voorbije jaar) lager ligt dan € 9039.00 op je aanslagbiljet, maar je huidig inkomen voldoet ondertussen, dan breng je best alle documenten betreffende je inkomen mee: loonbrieven, uitkeringen van RVA, ziekte-uitkeringen, tussenkomst OCMW, enz.